F E B E R

God morgon eller god dag?
Ligger nu i sängen och vilar mig till tusen då jag varit hemma ifrån skolan med hög feber nu! Den trappar ner mer och mer och har gjort det sedan i måndags. Då vi har en lokalfest nu snart så har jag ingen tid till att vila då vi har grymt mycket att fixa nu på bara någon dag. För övrigt så var vi ute i solen hela dagen i går vilket inte var det smartaste för idaag känner mig mig värre än innan. Med feber och en förkyld näsa nu så ska jag snart dra mig upp ur sängen och upp och duscha och lite så och sedan ska vi åka och handla. Blir så sjukt trött på människor som är respektlösa när det gäller att förstå sig på andra människor. Hörs senare
gamal bild till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback