ANSWER

Anonym om NEW IN:
Hur höga är dom ? :)
svar: Hade verkligen ingen aning så jag mätte det och det ser ut som om att det är 12 cm hög klack :)

Soffan:] om JUST FIGHT FOR IT:
Vilket fotbollslag är de du spelar i :D?
Vad går du för linje på gymnasiet :)? 

Jätte fina bilder förresten :D!!

svar: Jag spelar i sandlyckan och vi tränar i särö.
Jag går på estet linjen på munkebäcksgrymnaiset :) utbildar mig till fotograf.

Sara lungberg om EN BRA DAG:
Snyggt spelat där. Är det du på bilden?
svar: Tack ! Japp jag är brunetten.


EBBA om HÄRLIG DAG:
kan du inte ha en frågestund? lägga ut videoinlägg och lägga ut mer bilder
svar: Jo klart jag kan ha det ! Jag kan starta en frågestund nu till nästa vecka om det skulle finnas intresse för det. jAG KOMMER DOCK INTE GÖRA VIDEOINLÄGG. men mer bilder kommer att komma ;)


Kommentarer
» Emma

Sjukt snygga skor! Var köpte du dom och hur mycket kostade de?

Sjukt bra blogg :)

2012-06-11 // 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback