EN BRA DAG

Idag har jag haft en bra dag måste jag säga.. Vaknade upp och kollade lite på one tree hill och sedan kollade jag även igenom det jag köpte igår. ( skorna, väskan och shortsen ) de skickas idag och tar dock upp till 28 arbertsdagar så hinner verkligen inte få de till avslutningen, men men. Kom nyss hem ifrån fotbollsmatchen som jag hade idag. Spelade riktigt bra om ni frågar mig, dock fick vi gåav med förlust med 3-0 så de var inte så skoj. ligger nu i sängen och är nyduschad. Ska snart ner och äta och sedan blir det att kolla på BB finalen.

Kommentarer
» Sara lungberg

Snyggt spelat där. Är det du på bilden?

2012-06-03 // 23:15:57
URL: http://aboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback