SVAR TILL ER FINA LÄSARE

Jag har en fråga, du går väl på munkebäcksgymnasiet?! Hur tar du dig dit? Hoppar du av på Lisebergsstationen?

Vilket gymnasium går du på och skulle du tipsa andra om att börja där? :)

SVAR: Hej, ja jag går på munkebäcksgymnasiet och det är helt och hållet kanon! Jag tipsar er verkligen.. det ligegr nära till allt och ni kan hoppa på och av i Liseberg eller Centralen. Personligen brukar ja ta 2an (spårvagnen) till Centralen och sedan hoppar ja på där då jag tycker det är mycket mer bekvämt. Helt och hållet kanon. Dock är det inte lika kul att gå så långt bort hemmifrån på vinten nu när all snö kommer och tåg, spårvagnar m.m. blir sena hela tiden.. dock hade det tagit lika lång tid för mig att ta mig in till kungsbacka så det är inget jag inte ångrar. Sedan har jag en helt underbar klass som ett plus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback