GOOD DAY

Resultatet på håret och en ful bild bjuder jag på.. Håret blev helt okej dock tycker jag det bliv lite för rött i hårbotten men det får funka ett tag nu för det blir så sjukt dyrt att färga håret då jag måste köpa mer än 1 då jag har fått så långt hår. Dagen började idag med att jag trillade i väldens största snödike vid pendeln så en tjej fick hjälpa mig upp, haha pinsamt! Sedan kom Jonatan och så stod vi och frös ihjäl och väntade på tåget som var mer än 30 minuter sent. sedan va det tillbacka till skolan där vi fortfarande håller på med jultidningen. sedan hem igen och jag och Emelie åkte till centralen och jag träffade Jonatan igen då vi kunde åka sällskap hem också.. dock blev tåget inställt åter igen.. Helvetes västtrafik! Hemma nu och jag och min fina Marcus ligger i sängen och degar och värmer oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback