BORTA BRA MEN HEMMA BÄST?

Borta bra men hemma bäst.. eller hur är det egentligen?

Ligger nu i sängen efter en 11 timmar lång bilresa hem. Kom hem någon dag innan vi skulle pågrund av att det blev storm där uppe som bra skulle bli värre och värre så vi bestämde oss för att dra oss hemåt innan de stängde av vägarna. Bilresan genom Norge va sådär då jag glömde stänga av mitt internet på mobilen och nu har den legat och dragit så min spärr kom igång, lite surt!

 

Haft en helt underbar resa med julklappar, gran, skidåkning, snowboards åkning och en annan massa roliga saker. Helt underbart har jag verkligen haft det.. dock väldigt synd att jag inte hade täckning eller internet där uppe.. Hoppas ni är beredda på att se en massa uppdatering nu då.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback