mina känslor !

Som många redan vet så har jag en pojkvän som heter Marcus per skårbratt. Han betyder verkligen hela min värld, många säger oftast bara en massa saker som man kanske inte riktigt själv kan förstå vad det betyder exakt.. Jag ska inte säga att jag vet allt eller att jag vet vad allt betyder. men det som jag skriver om min pojkvänn marcus det är verkligen saker jag tror och känner, varje ord kommer från hjärtat och jag kan inte vara mer tacksamm att jag har en så fin pojkvän. Jag har en super fin kille som aldrig (och då menar jag det) blir avensjuk för att jag pratar eller har killkompisar inom min lilla värld. Han är social mot mina vänner och han ställer upp för mig även när det verkligen är som tråkigast. Han klagar inte och han säger verkligen inte elaka saker. Han börjar med att säger till mig på morgonen hur mycket han älskar mig. Han frågar varje dag hur jag mår och han bryr sig. När jag är ledsen är det han som kan få mig lee när jag verkligen mår skit. Han håller min hand framför alla och bevisar att jag är hans och han pussar mig när vi träffas och när vi skiljs ifrån varandra även om det bara gäller några minuter. Han håller om mig när vi sover och han kollar mig i ögonen innan man somnar och säger jag älskar dig Jeffa! Jag har verkligen en så sjukt fin kille och jag är så enormt glad att jag har honom med. Han ler och kollar på mig och när jah är med honom känner jag mig verkligen betydelsefull. Han få en skratta när man är ledsen, han får mig le när jag är sur, han får mig gråta av lycka och jag har aldrig gråtit för att han har varit taskig eller oärlig. Han kan få mig känna mig som den mest mäktigaste människan som finns. det är sjukt att jag inte kan förklara med ord hur jag känner mig med han , men jag har försökt lite nu iallefall. Han är verkligen underbra och han är verkligen en kille som är värt att dö för !

Jag träffade Marcus igenom internet. Bilddagboken var det faktiskt. Han kände en killkompis till mig och jag kommenterade en bild. Jag frågade om han kände min kompis och vi började snacka bara mer och mer då. Vi böt nummer och börja skriva med varandra via msn , facebook och bilddagboken. Vi började med att vara ''sms vänner'' haha låter lite konstigt men jag skrev med honom varannan minut och kunde inte släppa mobilen. Vi blev som bästisar på sms och jag skrev verkligen allt till honom, känslor , sorg, lycka , tankar aa verkligen allt. vi smsa i säkert tre till fyra månader innan vi träffades och det gjorde vi ute vid en sjö. Vi vågade knappt prata med varandra men sedan efter började vi smsa igen. det var precis som att vi inte kunde snacka utanför telefonen. men det ändrades. allt började med att jag åkte hem till Marcus med en kompis och vi kolla film och snackade bara. Det hände verkligen inte någonting vi bara snackade och umgicks och det var då både jag och marcus fattade att vi började få lite mer känslor för varandra och vi började träffas mer och mer. Tillslut blev vi tillsammans. Det tåg ett tag innan vi blev tillsammans och det tycker både nog jag och marcus var bra. Man ska inte skynda på det. den dagen som jag åkte hem till marcus för första gången med min kompis höll jag verkligen på att bli galen av all nervositet. Men det är ibland bara bra att vara nervös.

när jag och Marcus hade varit tillsammans i i månad så åkte Marcus med min familj till smögen som verkligen är det finaste minnet jag har med Marcus. vi åkte båt och vi fiskade samtidigt som vi gick ute i solnedgången. Det var lite som en film och dom känslorna som kom upp där i smögen fick mig verkligen att tänka på att man måste vara rädd om det man har om han vill att det ska vara länge. När vi satt på båten och såg på solnedgången var verkligen det finsaste stunden jag har i huvudet just nu. dagen efter det så gick jag och marcus på smögen brygga och kollade på en bad plats lite längre bort. vi fikade och gick hand i hand och bara tog det lungt. När jag är med Mracus är det som att hela världen stannar upp och det är bara jag och Marcus som finns.

Någon vecka efter det så åkte jag till Malta och även då försökt Marcus hålla så mycket kontakt som möjligt med mig och jag med han. Han skrev till mig och frågade hur jag mådde och hur varmt jag hade det och han brydde sig verkligen. När jag kom hem så var klockan runt tio men även om det var så sent så väntade Marcus på mig och var hemma hos mig hela natten och höll om mig när vi skulle sova och klappade om mig när vi log i sängen och bara pratade om resan. Jag har nog skrivit det minst hundar gånger men han brydde sig verkligen om mig och det fick mig att känna mig betydelsefull för honom, han lyssnade och bara fanns där.
Jag och marcus har verkligen haft en underbar sommar tillsammans och vi hittade på väldigt många roliga saker under månaderna och sedan så kom hösten som var minst lika bra och nu vinter som är helt underbar. När jag inte är med Marcus har jag självklart en längtan efter honom även om man inte alltid tycker att det är så bra. Marcus betyder verkligen allt för mig och jag skulle inte klara mig utan homon.
Början av sommaren 2010:

sommaren 2010:

hösten 2010:

Vintern 2010:

Ni som har haft tålamod och tagit denna tid och läst om lite känslor som jag tycker om min fina killa är jag verkligen tacksam för.
Marcus per skårbratt jag älskar dig mer än något annat här på jorden och du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Du är det finaste killen som finns och tack för att jag fick denna stora chansen att få ha dig i mitt liv.
kram Jeffa ♥

Kommentarer
» elina ♥

naaw, jättefint jeffa!

2010-12-28 // 00:07:12
URL: http://elinasstyle.blogg.se/
» Anonym

Jättefint blogginlägg, :)

2010-12-28 // 00:20:01
» Hennie

sjukt fin text...va gulligt :D

2010-12-28 // 02:20:51
URL: http://manatu.blogg.se/
» fia

oerhört fin text, ni passar sjukt bra tsm och det rä nästan så att man får tårar i ögonen när man läser detta ! jag vill oxå ha det så... :( hoppas ni är tsm förevigt :) snart kommer tolvslaget oxå o då får du nog ett till fint minne ;)♥

2010-12-28 // 20:57:22
» Anonym

Fan alltså att du tog min kille.... Jag har varit kär i honom hela mitt liv, och sen tar du honom bara... Jag var fan nära på att ta livet av mig...

2010-12-29 // 01:27:25
» Anonym

Otroligt fin text! Jättefina tillsammans, önskar att jag också hittar en sån kille, men man får väl ha tålamod. Jättebra blogg också! :)

2010-12-29 // 12:19:42
» Inez

Fint par!

2011-01-02 // 01:44:29
URL: http://likenoothercan.blogg.se/
» Anonym

så sjukt fint skrivet, helt underbara.

Svar: Tack ! :D
JeffaWestlund

2012-12-03 // 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback