SVENSKA MÄSSAN

Har inte bloggat så mycket nu alls då jag varit sjuk, trött och omotiverad till allt!
Förra veckan i Måndags och tisdags så stod jag och Rebecca på svenska mässan med vårat uf företag och fick sålt en hel del. Har dock legat sjuk hela sportlovet med infulensan och sedan så fick jag en halstrup och luftvägsinfektion som jag stod med hela måndagsdagen( vilket inte var det bästa ). Åkte sedan till sjukhuset på kvällen och kom hem extremt sent då jag och Jonatan fick vara sjukt länge på sjukhuset med andnings saker och så( fick i alelfall komma in direkt ). Tisdagen så kom jag till mässan fast lite senare trotts att jag inte fick för läkarna. Har seriöst haft läkarintyg och tillsägelser att jag inte har fått använda rösten.. har aldrig insätt hur tråkigt det är att vara tyst när man måste!
 
Lite bilder från mässan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback