LÅNG TID

Under denna tiden som jag inte har bloggat nu har hänt så sjukt mycket i mitt liv. Vet verkligen inte vart jag ska börja någonstans. Jag har i allefall haft det sjukt tufft men också riktigt goa och bra dagar. Nu är det lov och det känns inte ens som att det är det. Lite små grinig på att tiden går så snabbt, men som många säger så går ju tiden snabbare ju roligare man har.
 
Idag har jag varit så sjukt trött så jag bara sov en timme på gårnatten då vi var hemma hos Elina Jag, Evelina, Jonatan, Alicia och Mikaela. somnade vid halv nio och gick upp vid halv tio. Aja har sovit 12 och en halv timme u natt i allefall vilket är underbart då jag har varit så sjukt glad och känt mig så säker på nått sätt hela natten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback