JUST HAPPY ME

 
Idag vaknade jag med ett trötthumör om man nu kan säga så, haha.
hoppade in i duschen och sedan gick jag och la mig igen.. vaknade sedan 3 minuter innan vi skulle åka och fick kasta på mig kläderna och ha handuken på huvudet i farten.Fläta på huvudet och trött som en gres gick jag till skolan. Hann därför inte äta frukost i morse och så tänkte jag att det va bara ch vänta 3-4 timmar till bamba, men självklart så gick inte maten att äta i matsalen heller.. så har gått hela dagen idag utan mat i magen..plus att jag inte hade några pengar till att köpa annat. Har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Efter skolan nu så kom jag hem och har legat i sängen hela dagen då jag har feber och fruktansvärt ont i magen. Ett under att jag klarade av skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback