HELVETESMORGON

Jag har haft en jävla morgon. Jag vaknade av att något kröp i min vita lampa bredvid min säng, satte mig upp och kollade på den... Och fram kryper en "källar" spindel upp och sätter sig Mot mig. Uppspringandes halvnaken och gråtandes sprang jag upp och satte mig utanför mitt rum.. Jag kollar in i rummet med rädsla 40 minuter gick det innan pappa kom och fick dammsugit upp den. Alltså... Kommer aldrig öppna mitt fönster igen.

Men efter det så åkte jag och pappa in till stan och sedan mötte jag upp Rebecca och käkade frukost. Efter en lång dag med en söndrig dator som jag lämnade in nyss så har dagen varit bra hittills. Sitter dock på digitaltskapande utan dator, haha deppig ja! Slutar halv 5 och då ska jag hem och springa va det tänkt. Hörs sen


Kommentarer
» Moa

Hejsan! Din blogg är verkligen as bra!
När ni bokade resan till London, vilken sida/researangör bokade ni hos då? Och vad hette erat hotell? Du kanske redan har svarat på detta men att jag missat det, skulle vara kul att veta eftersom jag själv funderar på att åka till London snart :)

Kram!

2013-01-08 // 16:17:51
URL: http://mooalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback