DEPRESSION

 
Har så grymt mycke i skolan nu så jag håller på att gå under. Jag har allt ni bara kan tänka er. Har läxor i varje ämne och en massa inlämmningar nu inom kort tid. Igår satt jag hela min håltimme på typ 4 timmar och Gjorde ett matteprov jag va efter med, inlämningar, ''prov'' och en massa skolarbete från lektionerna. Har just nu såå mycket att jag håller på att gå under. har 21 inlämningar + en svenskabok och en engelskabok och ett svenska prov. Blir helt tårögd av tanken på alla läxorna. Längtar inte ens till helgen då jag kommer få plugga ihjäl mig. Men som tur är så ska jag sitta kvar med Emma i morgon i skolan och försöka komma ikapp lite..

Kommentarer
» heellloo

vad går du för linje? :)

2013-01-30 // 18:38:26
» anna

å herrejävlar!! jag tycker jag har massa saker att göra nu, men du har ju så mycket mer. skolan fattar serriöst inte hur mycket vi har att göra, och lärarna bryr sig bara om sitt eget ämne, fy tusan säger jag bara! du får gå och klaga för så ska det ju inte vara??!!?

2013-01-30 // 20:44:03
» nathalie

tycker synd om dig... också kännt den känslan..

2013-02-01 // 19:33:37
URL: http://www.nathaliebrickler.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback