11 sanningar om mig

alla kör alltid med 5-10 sanningar men jag kör,

11 sanningar om mig: 

*Jag Skriva dagbok om kvällarna och i den skriver jag allt som jag inte kan säga, vågar eller skriver om i min blogg. riktigt skönt att kunna skriva av sig lite. Ett tips till dig som har mycket i tankarna.

 

*Jag blir deprimerad av vintern, jag blir på dåligt humör, grinig och hatar kylan. 

 

*Jag är helt sjuk när det gäller värme. Jag sover med 2 duntäcken året om och kan frysa ändå.. Har sjukt dåligt blodcirkulation i kroppen.

 

*Jag gillar verkligen inte fötter, usch..

 

*Jag HATAR och är LIVRÄDD för fjärilar och det är verkligen min största fobi.

 

* Jag älskar glass och är en glass människa.. Hade käkat det varje dag om man inte blev fet och om jag hade tålt de.

 

* Jag är över allergiker mot mjölk

 

* Jag är väldigt känslig som människa, både när det gäller ont och gott. En kommentar på bloggen kan uppfylla hela min dag.

 

* Jag kommer bättre överens med killar en tjejer.

 

*Jag tycker brunetter är snyggare än Blondiner. Blondiner är med söta.

 

*Jag hatar när folk ljuger.

 

 


Kommentarer
» sara lundgren

Flickväns material check!
söt är du Jeffa.. helt sjukt

avis på dig-- och grym blogg!

2013-01-28 // 19:12:35
» Anonym

fin!
håller med idig om *Jag tycker brunetter är snyggare än Blondiner. Blondiner är med söta.

och sedan visste jag inte att du va över allergiker mot mjölk

2013-01-28 // 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback