Q/A

anna
å herrejävlar!! jag tycker jag har massa saker att göra nu, men du har ju så mycket mer. skolan fattar serriöst inte hur mycket vi har att göra, och lärarna bryr sig bara om sitt eget ämne, fy tusan säger jag bara! du får gå och klaga för så ska det ju inte vara??!!?
 
svar:
Vi har haft på oss en termin nu och göra en svenska portfolio som ska innehålla vissa uppgifter som It-server tog bort från mitt dropbox. och lärarna tycker att det är mitt egna ansvar att ha back up ( vilket var både på datorn och dropboxen, dom ska egenkligen inte röra den ) så jag hade inget val än att jobba ikapp det + att vi hade en massa läxor på det. Men har jobbat ikapp 11 uppgifter denna helgen så har inte lika mycket nu.. men mycket det har jag.
 
Lisa
OJ, var kommer den ifrån jätte fin!
svar:
Den kommer ifrån Bikbok :)
 
heellloo
vad går du för linje? :)
svar:
Hej jag går på Munkebäckgymnasiet på estet linjen och läser till fotograf. Helt kanon bra grymnasium för det mesta.
anonym
vart har du köpt toppen? grymt snygg!! :)
svar:
Dey är en topp/bustier som jag har ett svart linne på mig under. :)
 
sara lundgren
fan va snyggt.. älskar din outfit! vad köper du oftas kläder?
svar:
Oj tack så mycket! Jag köper kläder oftast på gina, hm, cc och zara.
 
viktor
längtar tills jag ser dom på dig ;)
svar:
jasså jasså :)
sara lundgren
Nice.. älskar bakgrunderna :D
svar:
Tack, lite mer färg än bara mot en vägg :)
 
Anonym
snygga :D grymt bra blogg
svar:
Tack så mycket :)
Olivia
ååh lägg gärna upp bilder på linnet, tröjan eller vad de är :)
svar:
Självklart, det är en topp/bustier :)
 
 
Stephanie sköld
Undrar också vad wonders Abs kostade? Tacksam för svar! :( ska till Ullared snart!
svar:
kostade 299 eller 399 :)
 
Stephanie sköld
åh vad fina!! Vilken hemsida köpte du dom Ifrån? :D sjukt bra blogg för övrigt! Kram!
svar:
Oj jag kollar lite överallt.. Hm, ebay tradera, mq, nelly och många mer :)
 
Anonym
Vart kommer toppen ifrån? Den är riktigt snygg!!
svar:
gina tricot :)
 
Mandosa
så fin bild, och riktigt snygg topp/bustier :)
svar:
tackar :D!
( se bilder på kommentaren längre upp)
 
nathalie
vart är den köpt :O så fin! länka vilka sidor är du inne på när du letar bikini? du hittar alltid så fina, men det ända jag kan hitta är vs som är svårt med storlekarna eller så får jag köpa något halv snyggt på inter sport.. ska till kreta med klassen i sommar & skulle jätte gärna vilja hitta nån snygg bikini!
svar:
Kolla på ebay där har dom en massa med olika stolekar och en massa snyggt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback