2ÅR OCH 9MÅNADER

 
Igår hade jag och Marcus 2år och 9månder och jag överaskade Marcus med blommor och bakelse. Finaste killen i världen och vi låg hela kvällen och kollade på film och myste. Hände en lite ''rolig'' händelse innan Marcus hann och se allt jag förberedde. Han hade tappat sin mobil och vi trodde han hade tappat den i en av killnarnas bil som han jobbar med.. Men det visade sig sedan att han hade tappat den nere vid tölöpizzeria och vi såg detta genom hitta vänner appen på min mobil. Vi såg hur någon tog upp mobilden och åkte där ifrån. vi åkte bil efter och efter ha plingat på 10 lägenheter hittade vi sedan en gubbe som skulle åka och lämna den hos polisen. riktigt roligt att möta människor som inte gör en massa dumma och som bara vill väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback