MÖRKRET

Hej fina läsare. Slutade nyss och började 8. Alltså har jag haft en väldigt väldigt lång dag. Ska åka ner till Kungsbacka nu och fixa lite och sedan blir jag hämtad i min bil, ja ni hörde rätt! I lördags fick jag min 18 års president och jag fick bland annat en bil av mamma och papp. Gladaste tjejen ever! 

Ska ta det lungt och sedan så ska jag kolla pH i kväll och bara njuta. Har bara entreprenör och företagande i morgon vilket jag känner att jag i allefall kommit riktigt långt i. Sedan så ska jag fika med några Goa tjejer och fira min födelsedag stenhårt resten av dagen. Äntligen är det min tur att fylla år! 

I helgen hade jag släktkalas båda dagarna och Gud va mysigt jag hade. Tack till hela släkten för allt fint och tack alla underbar vänner som kom. 



Kommentarer
» Anonym

Ååh Gud va roligt. Är så glad för din skull, lite avis kanske men va skoj. Vilken bil?

2013-12-16 // 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback