YESTERDAY

Går dagen va helt kanon! Började dagen med att åka hem till Evelina då jag vaknade runt 1-halv 2. Satt i solen och snacka innan de fick gäster då hennes bror fyllde 20 år. Var med där och hade en jädra eftermiddag med skratt och skoj. Efter de åkte vi hem till mig och hade lite rally med Jonatan och Anton innan vi alla fyra stack till hällingsjö och åt glass och myste i solen. Åkte sedan hem till mig och kollade film. Somnade inte innan sex i morse vilket inte är de smartaste då jag börjar skolan på fredag ( måste vända tillbaka dygnen ) aja.


Kommentarer
» ewe

så jävla roligt ser du ut att ha alltid!
så fuskigt, jag älskar att läsa din blogg och se allt roligt som du hittar på..

2013-08-22 // 22:19:14
» sara lundgren

fan va mysigt de ser ut! alla ser så glada ut!

2013-08-22 // 22:19:45
URL: http://bysara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback