GODMORGON

God morgon fina läsare. Har cirka sovit i någon timme bara inatt då jag hade så sjukt svårt att sova, Brukar ha svårt att sova men inatt var helt kaos med sömnen. Evelina och Jonatan sov hos mig i lägenheten inatt och vi kollade på film och käkade gott i går efter vi hade fiskat. Vaknade med Jonatan i morse då jag som sakt ändå inte kunde somna, jag och evelina skjussade ner Bea till tåget och sedan stack vi och köpte världens godaste frukost som ni ser på bilden nedanför och kollade på serie. Sitter nu i skolan och har historia (min ända lektion).. och gud va seg jag är. Aja ska dra nu men vi hörs senare.


Kommentarer
» asdfghjklöä

är det din egna lägenhet eller hur är det?

2013-09-07 // 08:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback