MYCKET BÄTTRE

Här om dagen så planerade jag lite om att sticka på en resa med några.. vilket inte blev av för min del, och om ni frågar mig så var det väl rena turen. Denna månden får vi fortfarande lön sedan i sommras och sedan även studeibidraget och det hade jag tänkt att tokspara nu med mina sparpengar tills nästa månad då jag och Marcus har 2 och ett halvt år tillsammans och det hade vi själva tänkt att fira med att resa bort. En riktig kärleksresa med bara vi två och en underbar upplevelse. avslöjar inget mer nu än att vi har storaplaner och en massa mys inblandat !
 

Kommentarer
» stephanie

en fråga bara,
har du möjligtvis blåa slingor på din header-bild? eller är den bara redigerad så? funderat på det länge haha! riktigt snyggt iaf, och älskar verkligen din blogg.
kramis

2012-10-17 // 22:03:13
URL: http://nattstad.se/nnyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback