SVAR TILL ER FINA LÄSARE

Kan du inte skriva ett litet inlägg om dig och markus? Ni är verkligen otroligt sjukt fina tillsammans! Blir nästan lite avundsjuk.. Men typ som hur ni träffades, vad ni gör på fritiden när ni är med varandra, hur ofta ni träffas, om ni tjaffsar eller bråkar mycket eller om ni helt enkelt bara är vänner hela tiden? Skulle vara jätte skoj! Kram
 
Hej, först vill jag bara skriva tack så mycket och jag blir sjukt glad av att få en sådan här fin kommententar. Har skrivit om mina känslor för Marcus för ett tag sedan, dock så skrev jag bara hej vilt om mina tankar och känslor. ( KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DE INLÄGGET) Men som sakt så träffades jag och Marcus på bilddagboken som det hette förr och blev nära vänner innan vi fick mer och mer känslor för varandra. Jag och Marcus umgår minst 6 dagar i veckan och träffas så ofta vi kan, Ibland kan det ta en vecka och ibland 1 dag för oss att inte ses, beror helt på skolan och tid. Jag och Marcus gör allt ifrån att baka, träna, pratar, umgås med vänner, reser, pluggar till att bara ligga i sängen eller soffan och bara degar. Det som är mest skönt med Marcus är att vi kan umgås som vänner också. Jag och Marcus bråkar och små tjaffsarytterst sällan, man kan inte hålla med varandra om allting hela tiden heller.. Jag har verkligen hittat den rätta killen för mig och det är jag grymt glad för. Marcus och jag är verkligen lyckliga tillsammans och jag hoppas att alla ni där ute som letar efter någon kommer hitta eran Marcus någon dag och får ett helt underbart förhållande som ni kommer att ha utan att gå runt och vara rädda på att tänka på hur era förhållanden kommer bli, är eller va man kan göra och inte göra. Jag är en person och Marcus är en, men vem har sakt att vi inte kan leva ihop och vara oss själva. tänk på att ni är två helt olika personer men ni har också ett gemensamt liv ihop. Hoppas du fick svar på din fråga annars får du fråga igen..

Kommentarer
» ------

Vilket gymnasium går du på och skulle du tipsa andra om att börja där? :)

2012-11-29 // 17:40:16
» JenniferKarlsson

tack Jeffry <3 har alltid kollat din blogg varannan minut haha ;)

2012-11-29 // 19:41:15
URL: http://nattstad.se/jenniferkarlssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback