MYS UPP PÅ LANDET

Bilder i från gårdagen..
Gårdagen vaknade jag upp och stack och jobbade sedan åt jag frukost med Emma och Rebecca ute i den lilla solstunden som var. Hade en riktigt mysig morgon.. Sedan passade jag Bea och Marcus melina som är 2 år och vi hade grymt mysigt .. sedan så stack jag Marcus, Malin, mattias, Mathias, frida, Jonatan Evelina och Robert upp till Malins sommarstuga i mönldal och sedan så åkte jag och Marcus hem med tåget vid 9 tiden i morse för att jag skulle åka och jobba idag igen. Idag har det varit en grymt lång dag.. på ett bra sätt! Passat melina igen, jobbat, badat i poolen , ätit gott , sovit ute i soffan med Marcus, Sedan gått på promenad och sedan upp till Malin. Haha riktigt mysig och lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback