INTERESTED?

Nu startar jag ännu en bloppis på min blogg. Maila mig eller kommentera om du är intresserad.
Mail: [email protected]



1.
Ångrat köp av dessa shortsen och vill därför sälja dom. 
Köpta för 400 kr och
säljes för 350 kr
endast använda en gång.
2.
knähöga convers säljes ÄKTA!
stolek : 36.5 ( ganska stor 36.5 om du frågar mig)
Kostade 1000 kr och kommer i från Miami och är använda endast på bilden över.
Säljes för 399 kr och är riktigt snygga på!
Säljer de pågrund av att jag aldrig använder det även fast det är så grymt snygga!
SÅLDDDAA !



3.
Säljer den pågrund av att jag aldrig använder den även fast den är så grymt snygga och söt.
Passar perfekt nu till sommaren.
pågrund av att prislappen och allt är på så säljer jag den för 99kr
säljes för 99 kr



4.
SpetsTunika
nypris: 299
Säljes för 99 kr
Stolek : m, (38)
Säljer den pågrund av att jag har två styckna liknande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback