HAIR


Kommentarer
» Anonym

snyggt !

2012-01-08 // 22:09:18
» jess

Hej!

Jag har lösningen på dina problem ovanför haha... Det är så att du har lagt in en design, men av någon anledning så har din statestik försvunnit. Mejla till admin så hjälper dem dig med att hitta en kod och förklarar vart du ska placera in den så att du ser statistiken igen. Det har hänt mig några gånger och de har alltid hjälpt mig! Man kan även inte kommentera dina övre inlägg, vilket du också borde skriva till admin (därför jag har kommenterat detta inlägg och inte det som jag egentligen svarar på). Hoppas att mitt svar hjälpte :)

2012-01-08 // 23:23:51
URL: http://allaboutjess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback