PÅVÄG TILL ITALIEN

Sitter just nu i bussen och är sjukt trött , haha va uppe så länge som jag orkade igår för att vara trött nu på bussen..

Mracus är gladare än vanligt och de är en riktigt go känsla i bussen, vi är ändå ganska många som åker. Ska bli så grymt roligt, längtar tills vi kommer till tysklands båten ( få äta go mat på den då, haha). Och tanken på att vi kommer vara framme om ca 20 timmar gör mig ännu gladare.. Ska ha internet på rummet , men vet inte riktigt hur de funkar och så, men kommer att blogga så gott som de går och om de går så blir de ju en massa bloggande!

Men nu ska jag sova lite till och fotogrfera med kameran.. Fortsätt kolla på bloggen , kommer uppdatera varje dag nu när jag är uppe i Italien. Håll koll ;)


Kommentarer
» Ellen :)

Är det bara du och Marcus som åker dit? :)

Ha en super resa och bryt inga ben! ;)

2012-02-12 // 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback