3 - en bild på en du hoppas du aldrig träffar igen (aldrig förlåta)

det finns några som jag aldrig kommer att kunna förlåta och det kan vara sånna personer som faktikt stått mig som närmast. Ibland förlåter man vissa människor om det inte är så stort och om det inte betyder så mycket.. fattar ni om jag skriver så? Men ibland så kommer man aldrig riktigt att förlåta vissa även om dom står en nära idag. Men jag vet inte riktigt om det finns någon person som jag aldrig vill träffa igen .. men vissa människor undviker man helst. Men detta med att aldrig förlåt finns det inte många av i mitt liv , men det finns vissa. Många förlåter man också under en viss tid men ibland går det inte alltid..

Kommentarer
» jozzan

Du är en underbar syster. Jag älskar dig!<3

2011-03-11 // 13:34:55
URL: http://jozzanviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback