Uppdatering , Mallorca!

Tjenare !
idag har jag solat och SOVIT typ hela dagen , haha gick och la mig vid typ tre och sov till sex!
Solen har varit som varmast idag (har varit upp till 40 grader i dag)
Har blivit rod (red) som en tomat och har fl(a)tat hela mitt h(a)r (hair). Imorgon so ska vi ata pa restaurang (en svensk restaurang) ska bestalla meatbolls och potatis mos. Saknar vissa personer veldigt mycket ! Och jag sakanr maten hemma med xd
Imorgon ska vi upp pa bergen och till paradis stranden ..

(jag vet att jag stavar fel mn maste skriva so ni fattar ) ;)


Kommentarer
» Åsa Arnehed

Hej hej vad rolig dina inlägg verkar. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer. :) Ha en bra dag =)

2011-06-28 // 17:20:21
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback