GOD MORGON Bloggen!♥

Sitter nu och har nyss vaknat upp ur min perfekt varma säng, haha! Frida ringde mig vid halv tio och snacka med mig. Man kan säga att jag var ganska så trött. Direkt när vi la på så somnade jag om och vaknade nu. detta är någ rekode för mig nu under sommarlovet. 20 över 12 .
Väntar nu in Malin och frida som snart kommer hit. Är så super sugen på att gå ut och Fota idag men får la ser hur det blir med det. Ska hoppa in i duschen nu och sedan äta .höres senare♥
Dragningen på tävlingen utses idag ♥
Super bra med sol !

Kommentarer
» Bea

Fin bild!!

2011-07-30 // 12:56:09
URL: http://absolutebea.blogg.se/
» bea

Nu startar en tävling i min blogg "VAD FINNS I PAKETET"! Tävlingen går ut på att gissa vad som finns i paketet. Vinnaren kommer kamma hem en IPOD 4 med 3 stycken silikon skal!



Såhär gör du för att delta:



Viktigt att du följer stegen nogrannt för att få vara med!



1. Länka min blogg på din blogg med hänvisning till tävlingen "VAD FINNS I PAKETET"



2. Komentera detta inlägget att du är med, skriv din blogg och namn samt din gissning på vad paketet innehåller (Jag kommer kolla så jag är länkad innan du får delta)



3. Håll koll på bloggen efter ledtrådar.



Den 9 Augusti kommer sedan en vinnare att dra ibland de som gissat rätt på vad paketet innehåller. Ni som gissat fel kommer tävla om tröstpriser!







Varje deltagande får gissa genom att komentera detta inlägget max 3 gånger vad paketet innehåller. 2 ledtrådar kommer att ges, den första imorgon.







Lycka till!

2011-07-30 // 14:41:18
URL: http://absolutebea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback