svar på frågestunden ! ♥

kakmästaren slätan om ..:

tja!

har du o marcus haft sex?

plus hur länge har ni varit tsm ? :)

 

svar : Mitt sex liv angår inte er och jag har varit tillsammans med Marcus i 7 månader ungefär.

sandra om ..:

du tar jättefina bilder! vad har du för kamera o hur många megapixls?

kram!

Svar: Jag har en Nikon D60 som har 10.2 megapixlar .

Anonym om ..:

hur gammal var du när du blev av med oskulden? vad tycker du om att det finns en lag om när man får ha sex?

 

Svar: som sagt så angår inte mitt sexliv er och jag tycker väl att det är bra att det finns en lag på när man får ha sex.

camilla om ..:

det har vart lite kallt mellan dig o malin edvarrsson väl? är ni kompisar igen?

 

Svar: det har inte varit ’’kallt’’ mellan mig och Malin :S  och jag vi är deffenetivt vänner.

Theres om ..:

vad tycker du om folk som röker/snusar o dricker?

i vilken ålder tycker du det är okej?

gör du något av det själv?

 

Svar: Jag tycker personligen att det är riktigt äckligt med snus och att det är helt okej att röka om man är såpas beroende och inte gör det för grupptryck. Man ska dricka i en viss mängd och  jag kan tycka att folk som dricker för mycket kan bli obehagliga. Jag har inte tänkt på mycket på åldern för det beror på hur man kan hantera det och jag tycker även att man inte ska snusa eller röka varje dag om man inte är illa tvungen.

Jag snusar inte och jag röker inte och jag dricker inte för om jag gör det så får betalar inte min pappa mitt körkort så jag väntar tills åldern är inne.

 

ida malmgren! om NYÅR OUTFIT !:

vart har du köpt hjärtan ringen sjukt snygg!

 

Svar: Ringen är köpt på guldfynd J

 

Julle om ..:

Dricker du alkohol (regelbundet)?:)

 

Svar: NEJ

agnes :) om ..:

vad har du för mobil?

 

Svar: jag har en sony ericsson

 

Emma om ..:

Du och Marcus är riktigt fina ihop, hur länge har ni varit tillsammans?

Bor han långt ifrån dig?

 

Svar: Tackk så hemskt mycket! Nej han bor i hede och jag bor i anneberg och det tar max 10 minuter med bil.

 

Anja om ..:

Varför är du kort?

 

Svar: ja du ,fråga den som vet xd

 

johanna om ..:

vart har du köpt hjärtringer du har på dig på din nyårs outfit? :)

 

svar: guldfynd J

 

Anonym om ..:

vad skulle du göra om inte marcus fanns?

 

Svar: ärligt talat så vet jag inte vad jag skulle göra.

 

josefin om ..:

vad brukar du och marcus göra när ni är tillsammans? :)

 

svar: oj , aa du . Vi brkar gör lite allt möjligt faktiskt . allt från att spela till att fota ill att brottas och måla så ja du vi gör i princip allt.

 

. om massa bilder på gång från natt ! ♥:

hej! jättefin blogg! kan du svara på frågestunden snart, vill gärna ha svar på min fråga snart :)

kram!

Svar: här är svaren !

 

sara om ..:

Vad har du för betyg i skolan? :D

awesome blogg :D<3

svar: oj , haha jag har ett MVG tre VG och resten G

 

Frida Arvidsson om ..:

Har hört att du var tsm med emil Rutgersson och har lite frågor om hur erat förhållande var, min kompis har börjat träffa han och hon undrar lite hur han är som pojkvän...

Vem och varför gjorde ni slut?

Hur var han som pojkvän ?

Bra blogg har du! :)

Svar: Han gjorde slut och jag antog att han gjorde det för att jag kom på att han smsa och träffade förmycket tjejer. Men jag vet faktiskt inte riktigt men det var min uppfattning . Vi var bara vänner helt enkelt och han var verkligen inget för mig! Han var verkligen inte rätt pojkvän för mig men vem vet han kanske är det för din kompis. Lär känna han innan är mitt tips när det gäller att skaffa en pojkvän J

Tack så mycket !

Alexandra  ([email protected]) om ..:

Hej Jeffa ! :)

Gott nytt år.

I allafall är du bra på att fixa header & design?

Jag undrade om du kunde fixa min i såfall

 

Svar: jag kan inte lova något för jag är inte så bra på att hålla det.

Men skriv på msn så kan vi prata där för det ska någ funka J

 

klara om ..:

vilken bh-storlek har du?

Svar: hahha udda fråga… 90 ö kanske  ;)

 

 

maria om ..:

hur länge väntade du och marcus med att ha sex eller hade ni de innan ni blev tsm? :)

 

svar: Jag har verkligen inte sex med folk som jag inte är tillsammans med ? och det angår inte dig

 

ya om ..:

Vem var din första riktiga kärlek?

Vem av dom du vart tillsammans med har du haft mest känslor för efter markus?

 

Svar: min första riktiga kärlek var nog en kille som hette Philip fast det var jätte länge sedan och man visste väl inte riktigt vad kärlek var exakt men han var min första kärlek.

Jag har nog haft mest känslor för daniel efter Marcus, men det går inte att jämföra med mitt och marcus förhållande nu !

 

a & e om ..:

vad gör du för att vara en så jävla bra flickvän?

 

Svar: Tack så hemskt mycket. Haha det ända jag gör är isåfall att vara mig själv?

 

astrid om ..:

är marcus bra i sängen

svar: prova själv ;)

 

moa. om ..:

tycker du att sex är en viktig del av ett förhållande? :)

 

svar: Mej det tycket jag verkligen inte. Man ska kunna vara tillsammans även om man inte har det?

 

jag om ..:

när blev du av med oskulden?

Svar : -.-

 

felizia olsson om Dagens outfit !:

hej gumman, vart kommer jackan ifrån ? sjukt snygg!

pussar & kramar ,saknar dig<3

 

svar : Jackan kommer från HM och var på mellandags rean xd

hör av dig :D <3

 

Anonym om ..:

Kan inte du ta kort på ditt hus inne asså, hur det ser ut osv :)

 

Svar: bilder kommer

 

jag om ..:

när var din första kyss,

hur var den ? :D

svar: haha kommer ärligt inte ihåg xd

 

Rebecca om ..:

hur fixade du din blogg design & vart fixade du den ? :) <3

svar : jag fixar det själv och jag andväner oftast Paint

 

Anonym  (Frida arvidsson) om ..:

Tycker du själv att du är snygg? :)

 

Svar : haha , ööh nej det gör jag inte J

 

Anonym om ..:

vad har du för favoritfärg ?

svar: låter tråkigt men jag älskar vit och ljus blå !

 

elina om frölunda matchen !:

haha erkänn grymt med så lång zoom! =D

 

svar : hahaha a ;) det var därför jag köpte det sötnos ;)

 

Anonym om mina känslor !:

Fan alltså att du tog min kille.... Jag har varit kär i

honom hela mitt liv, och sen tar du honom bara... Jag var

fan nära på att ta livet av mig...

 

svar: vad ska man egenkligen svara här.. förlåt kan jag inte säga för jag viste inte om det?

Sen så fattar jag inte riktigt vad du menar med din kille , för ni var väl inte tillsammans? Men skriv gärna tillbacka !

 

(.) om Dagens outfit !:

du klär dig grymt snyggt tjejen! du är verkligen dig själv! du verkar riktigt go o jag älskar din blogg! du skryter inte, du gör dig inte till! du är verkligen dig själv! ser upp till dig, och det tror jag inte att jag är ensam om! kram :)

svar : Tack så mycket , grymt glad blir jag ! ♥


Kommentarer
» malin

hahahahah, alla verkar ju veta mycket om ditt sexliv jeffa! ;)

2011-01-04 // 23:36:47
» Jeffa

antagligen inte ???

annars skulle dom väl inte fråga?

2011-01-06 // 01:29:27
URL: http://jeffawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback