H e m m a efter toppen dag!

Rubriken säger allt , en toppen dag med Victor Hannah och Albin. Det var nog länge sen jag skrattade så mycket faktiskt. Sen så ska jag inte gå in på ditaljer och sånt men vi bastade och badade och tyvärr hade vi ingen kamra med oss ut till onsala igår. Men bilderna är sen i torsdags när vi skulle hem till hannah. Och idag så ska jag någ bara sega mig och ta det lungt , vaknade bredvid victor och gick sedan in i det iskalla rummet till albin och hannah medans victor sov , kan ju säga att min morgon var runt ett halv två och jag är så jävla trött idag så det fins inte. Får väl se om jag åker in till hede senare (L)

Min kamra kommer snart hem och då ska inte min blogg vara så jävla trist och tråkig :)<3

så fint när småbarnen leker i snön ..;)

 

med och tävlar i veckans blogg hos http://hjoalvan.blogg.se/ kolla hennes blogg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback