F R Å G E S T U N D E N S S V A R .

hur tog det slut med daniel?
-Han dumpade mig .

hur gör du din header? typ program du använder åså? (:

-Jag gör mina egna header och jag använder photo shop till de :)


Vad hatar du mest i hela världen? ;P

-Folk som sprider ut falska rykten..


hur långt är ditt hår?
-MITT hår är 34 cm.

Hur mår du nu ?:D

-Toppen bra (Y)


Vad är din favorit mat?

-Macaroner

hur kan du vara så fin(A)

-Tack :$

varför playar du?

-Jag playar inte ..

By The Way du har stavat fel på "Privat" på bilden
-vet EA tackar ;)

När ska du svara?

-Nu.
tog du bort nån?


-Ja.
vet du hur söt du e ?:)
-nej :D, men tack :$

hur gör du för att få killen du vill ha?


-Jag har bara tur att han vill ha mig för den jag är ,var dej själv.


HUR många år är du :)
-14 år.

jeffa är inte player någonstans.
hon är underbar.


-Tack :)


varför playar du?
-samma som där uppe och jag förstår mig inte på hur ni kan säga att jag playar , jag hade danne och sen nu som blev något..vad är problemet?

vet du vem som skrev du där elaka sakerna om dig och victor än?
-om mig och victor ,det är om mig och ja jag vet vem det är och det är anmält.

Har du blivit av med oskulden ännu?
Hur gammal var du i så fall?
Hur stor är den största kuken du sett?


-Ja.

-Din pappas är den största!

Hur kan du vara så jävla snygg?


-Jag är inte snygg ;)


vem fan skriver nåt sånt?

-ingen aning :)


vill bara säga att du är sjukt söt, och älskar dina kläder. Var har du köpt din kläder? :)
och var gör du om dina bilder?


-Tack , jag köpet mina kläder lite här och däär men det är väl typ gina (Y)

-Jag gör om mina bilder i picasa 3.


sluta kommentera skit, gå och dö istället.


-Håller med :)


Hur gör du för att få så jämn hy, eller redigerar du bara?


-Jag tvättar morgon och kväll sen så redigerar jag vissa av mina bilder men inte alla.


Asså du är sjukt snygg! fast det var ingen fråga


-Tack :$


hur länge har du haft din blogg?


-jag har haft den i början av juli.


hur många läsare har du om dagen, ungefär? :)<3
-Jag har haft nu i ca 2 veckor runt genomsnitt 90 läsare men den har höjt nu i domma 5 sista dagarna till ungefär 100 besökare !

använder du färglinser?


-Nej , har bara mina ögon :)


i vilket program redigerar du dina bilder:)?


-Picasa 3 .


hur lång är du?


-1.50 ungefär.


vem är det äckliga pervot? :)

-ingen aning :)


skulle du vilja vara längre?

-Ja!

Brukar du knulla?

-lika ofta som du onanerar.


I vilken stad bor du?

-kungsbacka.


Vart köper man sweet kläderna?
Vad använder du för smink?
du har sjukt fina ögon tjejen!

-Ja , du man kan köpa det på www.junkyard.se . där har jag köpt min tröja.
-Jag använder mascara och brunkräm :)
-TACK.

vilken kamera har du ?

-nikon d60

bh storlek???

-inget ni vill veta :)


1. Vad använder du för smink?
2. Vem är din absoluta bästa vän?
3. Har du ett förhållande?
4. Vart har du laddat ner ditt photoshop för de är väll där du gör om dina bilder? Eller har du köpt de??ps!! ursäkta mina frågor:P lite nyfiken kanske hehe!:P


-som ovan.

-Min absoluta bästa vän är josse , malin och jennifer.(har inte en)

-Ja , det har jag :)

-nej jag fixar inte mina bilder där utan jag fickar dom bara på picasa 3 , men jag har ps som jag fixar annat på t.e.x blogg headers och det är köpt.


Önskar du att du va någon annan ibland?


-Om jag gjorde.


köper du dyra kläder?

skulle du vilka vara längre?

vart köper du dina kläder?


-nej inte dyrare en andra.

-Ja det skulle jag vilja!

-Som ovan.


är du nöjd med Dig sjelv?
hur mke med pengar får du av dina föräldrar eller har du jobb??:P
hur gammal är duu? jag gissar på 17 kanske mera större


-Nej det är jag inte , jag skulle hällre vilja vara någon annan !(emo)
-Jag får mitt barnbedrag och det är 1100kr .
-Och jag är 14år inte 17 ^^

du ler alltid så konstigt på dina bilder varför de? ;)


-för du ska kommentera de :)


hur gör man för att bli så söt som du är? :)


-får dina kommentarer :D


vem har du känt längst i hela ditt liv?
& står hon/han dig nära ? :)


-En barn kompis som heter isabelle, och ja vi står varandra nära.

vad skäms du mest över

-skäms och skäms, min längd.


Hur länge var du och din förra kille tillsammans ? <3

-11månader.

Hur stor är din tå?
-Vet inte , men inte så stor ?

Vad ska du göra imorgon(måndag)?
-ska in till stan för jag sluat 12 , sen ska jag sola med malin och sen ska jag gå till victor.

vilken klädstorlek har du ?

-34 :)

vilken är din äkta hårfärg?

-Brunt (ljusbrun typ) ska färga tillbacka till min naturliga nu den 20de.

vilken kroppsdel är du minst nöjd över?

-mitt ansikte.

Tycker du att du har snygg kropp?

-nej ,det tkr jag inte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback