Bruneettt igen kanske?

Ska bli brunett igen , ska färga till min naturliga hårfärg.
Verkar vara en bra ideë för nu när dom går ut på TV och nyheterna att det verkligen har blivigt farligt att färga håren. Har tänkt på detta nu ien månad säkert om inte längre , men jag är osäker om jag vill.. ska isåfall färga det ljusbrunt som är min naturliga. Men sen så vet jag ju inte om jag verkligen vill testa igen, får väl se. Har snackat med många nu om detta och dom flesta tycker det blir bäst. Sen så är det ju det skönaste också för att mitt hår växer så snabbt så jag får färga det minst varannan vecka för att inte få en brun utväxt. Har bokat tid den 20:de och så får vi väl se vad jag vågar ;)










lite bilder som brunett .. tryck på dom för att se störrre ;)
1 och ett halvt år gammla bilder :)



Kommentarer
» Anonym

jag tycker du ska bli brunett, så som du är på bilderna,

helt sjuuuuukt snygg!

2010-01-11 // 20:55:57
URL: http://pauelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback