25 Januari

IDRE dag 2
Dagen började toppen, Tack för alla fina sms imorse (L)
sen så åkta jag och malin ut iden fina snön och det har varit toppen väder och varmt idag ..varm och varmt men det har avrit den varmaste dagen och sen så har jag dock haft lite otur men det löser någ sig. Mina stavar blev snodda och jag har ont i röven och sen så halckade jag på cafe golvet och malin och andra satt och rå glodde och garvade, pinsamt. Hahaha , men sen så har det varit mycket skratt och trams idag som har gjort min dag till denna härliga dagen. Ska snart ner och beställa hund spann som jag och malin ska åka senare iveckan , längtar.
bilder sen under dagen (vi bjuder  och man är inte den vackraste i fjällen, idre.)


















Kommentarer
» Anonym

Fina bilder :)

2010-01-25 // 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback