14:19

Sitter nu hemma framför datan och försöker att fixa lite på datan. Gick hem från skolan för att jag somnade dom två första lektionerna så fröken skickade hem mig, vet inte varför jag är så trött för jag lägger mig endå tidigt. Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig en stund och kolla på TV med en kopp varm oboy. Lycka till hjärtat också !


Har fått frågan ganska många gånger nu om jag kan fixa ögonen åt vissa på bilder och så frågar jag hur jag ska fixa dom och så får man svaret ''så som du fixar dina'' men jag fixat ALDRIG och jag menar det aldrig mina ögon på bilder.. ärligt talat vet jag inte riktigt hur man gör och sen så orkra jag inte lägga ner den tiden på att fixa bilder så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback