Detmangerfårmantillbackaav.


Rena helvetet !
Gick hem tidigare från skolan , seriöst hur kan man vara så jävla klantig som mig??Gick och pratade med några tjejkompisar och gick rakt in i en lyxstolpe .Det blev en sån hård smäll att jag fick en stor blåbula ,ser suddigt med ögat på den sidan ja Drämde till i , så blir väl säkert doktorn sen ,måste kolla så jag inte fick hjärtskaknig.men vi får väl se hur det blir med det , ska plugga riktigt mycket idag och sen får ja se om ja hinner upp till fotbollen och kanske kan titta , sen i kväll är ju andraavennyn ,ett program som inte är värt att missa..

Approp min blogg nu , så ska ja ändra headern färgen och lite småsaker , några förslag??
smygfotoxd
dagens låt:
The love triangle of Patrick Stump Pete Wentz and Ryan Ross

Kommentarer
» melanie

du är för fin, <3

2009-09-15 // 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback