du är fan underbar

finns det någon finare människa !!!?♥

''nu ska jag berätta om en tjej som är en av dom viktigaste i mitt liv,
hon heter jeffa westlund.
hon är den absolut bästa tjejen som finns, hon är så grymt omtänksam så det är sjukt.
hon bryr sig om allt och alla & klarar inte av att vara dum utan att ha dåligt samvete.
jag är så glad att jag har henne, för hon är en av dom få som verkligen lyssnar när jag behöver prata, och hon är en av dom få som verkligen förstår mig.
robert och hon är mina bästa vänner idag, och det är jag glad över.
jag har alltid så himla roligt när jag med med denna tjejen!
vi har verkligen samma humor, nästan precis som vi har samma hjärna.
många säger att jag är väldigt dum, asså verkligen efterbliven och så på riktigt. precis som denna tjejen, kan ju bara berätta att hon gick in i en stolpe här om dagen och fick hjärnskakning och en söt bula i pannan (y)
men jag älskar henne hur dum hon än är!''

text av :Malin edvarsson.
älskar dig hjärtat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback