Skratt !

haha idag hände verkligen skolansroligaste sak när jag och Rebcka skulle hämta tyg.

J -Kom Rebcka du får hänga med och hämta tyg som ja ska ha till min rosett .
R -Okej men det får gå fort .
J -jadå .
(går in i fråder ,stänger dörren och låser)
R-Jeffa !
J-ja vad är det ?
R -Jag får inte upp dörren! (PANIK)
J -skratt.
R -Seriöst !
J -hahhahah testa igen du (sägs i skratt)
R-NEJ DEN ÖPPNAS INTE .
J -knacka på dörren (SKRATTAR så jag inte kan andas)
''BONKAR HÅRT OCH SKRIKER''
J - skrattar!


tillslit kom en lärare !xD


Kommentarer
» Rebecka

hahahahahahhh dit går jag inte igen !!!! :o xd<33

2009-11-19 // 20:34:08
URL: http://rebeckaberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback