30november

Hej hej alla läsare , nu ska jag börja bli lite mer på bloggen och försöka hinna med att både blogga plugga och tänka . Som många vet så har jag haft det skit denna månaden verkligen , men jag hoppas det kommer att fixa sig och att alla dessa IDIOTER försvinner för gått .Helt ärligt vet jag inte vad det är för mening att såra andra folk?. Idag var jag först med malin och jennifer. Tog det bara lungt och sen runt tre åkte jag och mamma in till kungsmässan och hamdlade kläder till mig för jag jag skulle bli lite gladare och vet ni det gjorde mig faktist gladare .
dagens köp



fast svarta 99:-

Gina 399:-

gina 199:-


gina99:-

din sko 499:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback