LOCKLIGT !

ÄLSKAR BILDEN !
för det första så har jag spickrakt hår (går inte att få lockigt ), men för första gången kunde jag få det lockigt för nån vecka sedan . Jag fattar inte hur man inte kan älska sitt hår när det är lockigt . Seriöst det är det finaste som finns på ett hår .Jag svär ni skulle inte vilja ha spickrakt hår när ni väl har det.♥


Idag så gick jag till skolan och var där fram till lunch , sen stack jag hem för min jävla mage .
Jag sov säkert en timme sen messade mattias mig och frågade om vi skulle gå ut en stund med hundarna, och så gjorde jag det men innan ja gjorde det så gick jag in i trappan hur man då lyckas med det?
Men sen stack jag ut en stund och snackade med mattias som också är sjuk och sen va det hem och skulle plugga men jag har tappat mina no böcker någon stans i skolan som ja märkte förut hemma så ja det sket sig och dte kommer provet i morgon också göra men jag får hoppas på det bästa om ja nu går till skolan .efter mitt ''plugganse'' sov jag en stund och nu ska jag duscha och sen sova .
Kram Jeffa

Linda säger:
det är samma här
så trist väder grått o bläää
Jeffawestlund säger:
aa riktigt bajs väder .

Kommentarer
» Anonym

Jag har lärt mig att gilla mitt krulliga hår,men serisöt de e inte lika roligt när man vaknar och har as brottom till skolan och håret står åt alla håll och är jätte tovigt och jätte stort. Och de enda som funkar är en knut mit bak på huvudet.



hihi <3

2009-12-13 // 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback