julklapps ledtråd

Mattias gav mig en ledtråd om prensenten .

''Om du väntar en timma så börjar du glimma''
vad kan det vara :O

JULKLAPPAR!

LEDTRÅDAR till dom som är klara.



Jennifer

Du tindrar jämt min tärna Du glänser mer än gärna Meddetta på Du lyser så Du bländar varje stjärna.


Rebecka
Med denna klapp jag vill Dig förära. Sannolikt kommerDu att tänka på mig när Du den bära.


Mattias

Hoppas nu vi hittat det du vill ha, och att du nu blir jätteglad.Använd med måtta annars blir du yr, för grejen va fanimej dyr.


Malin Edvarsson

Något som alla tjejer älskar ska du få. Du kommer att få alla då.När du glittrar och tindrar, dras alla blickar till dig som vindar.


Mamma och pappa

Med detta kan du bestämma ensam om du vill ha en apa eller en gam detta får dig att bestämma i harmoni och kul vad du verkligen vill ha till jul.


Anton

Denna kan du ha i msn. Men du får väntamed att använda den tills sen.


god jul ;)

Kommentarer
» Bea

Ja då?

2009-12-20 // 16:02:16
URL: http://beewa.blogg.se/
» Ida

När gjorde du slut med Daniel ;(

2009-12-25 // 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback