Jennifer Erica Karlsson !



Jag är så jävla glad att jag har dig hos mig , kunna snacka om allt och ha dig i min närhet. Du är underbar tjejen och jag kommer aldrig glöma dig , du står i mitt hjärta och kommer alltid göra det med (handled med) ditt blod kommer alltid finnas i mig och jag i dej. Jennifer det jag vill säga är att jag känt dig nu i fyra år nästan exakt och vi har haft våra tider och ennu bättre tider kommer fortsätta , Jag säger inte att jag inte är falsk men jag säger också inte att ja är den bästa men ja kommer i allefall finnas i alla stunder du behöver mig i . Ring och säg jeffa kom så kommer jag . Du betyder en så himmla massa för mig och ja älskar bara vissa få personer men du är en av dom . Jennifer jag Älskar dig och ja kommer alltid göra det för du gör mig lycklig och är en äkta vän , Du och jag är det bara . Tvillingarna på vägen går tillsammans hand i hand . du och jag jennifer , det kan ingen ta ifrån oss , hur mycket man en försöker.
Westlund älskar sin Karlsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback