19December

äntligen kommer barnbedraget!

imorgon blir det köpa julklappar till hela familjen och vänner . Segt att man får stressa nu innan jul.
Dålig uppdatering nu det sista men ska bättra mig .Igår sov jag och Bella hos Mattias och kollade på H I P P  H I P P  H O R A . Riktigt chilldag faktiskt , somnade ganska sent och så är jag sjuk så jag och Bella har sovigt hela dagen i dag och jag menar verkligen hela dagen. Hade släkten här förut som firade att jag fyllt år. Fick pengar och ett smycke ( Bilder kommer ) somnade u såklart när dom var här , PINSAMT !
Och i Fredags så vaknade jag ju upp med Malin och Jennifer sen stack till sjukhuset och tog prover.

NYÅR är bestämt nu , eller aa lite i allefall.
Ska vara hos Malin eller Bella. Förmodligen så tror jag att jag är hos malin och sticker hem innan tolvslaget till familjen och Bella och kollar på raketerna men a som sakt jag får se. Kläderna är fixade i allefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback