MYS

Slutade för en liten stund sedan.. Trött men ändå glad idag!
Igår kunde jag inte åka till skolan pågrund av att tågen inte gick som det skulle, blev en mys dag hemma innan vi stack ut med båten. 
 
Idag så gick jag upp i tid och fixade mig och tog det mer än lungt, gick ner till pendeln och hoppar på pendeln och märker att jag tappat mitt skolkort och jag chansar att åka med ändå, vilket var dagens största misstag! Blev avslängd i kållered så mamma fick hämta mig så att jag kunde ta mig in till skolan. Ska snart åka hem till Marcus och sova där och så då jag är ledig i morgon ( är ledig varje onsdag fram till sommarlovet ). Kommer spendera hela morgondagen med en massa läxor då jag fick veta att vi om några dagar ha Engelska nationella + engelska tal, svenska tal + 3 prov.. skolan suger verkligen!!!

Kommentarer
» Anonym

mysigt der ser ut med hunden och allt!

2013-04-11 // 18:58:32
» Anonym

grymt:)

2013-04-11 // 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback