GOOD DAYS!



 
Torsdag: Sov jag över hemma hos Marcus då hans mamma och pappa åkte till scottland över helgen så var jag, Jonatan, Robert, Alfred, Hampus och Alexander där hela helgen. sprang på kvällen och slog mitt egna rekord! 
Fredag: fest hos marcus, och det blev riktigt lyckat om ni frågar mig. Träffade en massa skörna folk och skrattade och hade skoj.. Gjorde dock illa handleden något så fruktansvärt.
Lördag: sov hos Marcus och åkte inlines nästan hela dagen och gud va skoj vi hade, haha. utan det så städade vi och degade hela dagen!
Söndag: Åt hemma hos Marcus Mormor och hade det lungt i solen hemma hos mig och sedan myskväll på kvällen! 
 
Bästa helgen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback