ANSWER

Emelie om WHEN YOU HAVE A BAD HAIR DAY:
Hur gjorde du den snygga flätan ?
svar: Jag har bara gjort en vanlig utotbakad fläta på mig själv :)
Alexandra :D om Can't sleep:
Hej Jeffa!
Har du ett tips till mig om vad jag kan blogga om i min blogg? <3

Svar: Hej Alexandra!
du kan blogga lite outfits, sommar tips och vilka låtar som är högst upp på din musik lista nu !

Hej Jeffa!
Skulle du kunna hjälpa mig med en header? Eller tar du betalt? Fin blogg, följer 24/7.
/ Alex :D

Svar: Jag gör bara headers till folk som vinner dom. Håll koll snart så börjar en ny tävling på blogggen.


felicia om NEW IN:
Vart har du köpt de???? Svara gärna i ett inlägg!! :D

Svar: Stjalarna kommer i från två olika butiker.
den vita kommer i från en sko affär i nordstan som ligger mitt emot rut m.fl
den bruna kommer i från bling



jasmine om NEW IN:
Hejhej! Du, hur mycket kostade den första toppen från Cubus? :)

Jättefin blogg! / jasmine
Svar: Den kommer i från Monki och kostar 149:-

Var är köpte du trosorna? :)
Svar: det är köpta inne på nordstan i affären mitt emot Donken :)



Kommentarer
» Clara

Hej, det är inte en inbakad fläta du har gjort. Du har gjort en utbakad, du flätar alltså tvärtom.

2012-04-12 // 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback