Gästblogg

Hejsan hooppsan stalkers!
Bea syrran Westlund här och gästbloggar!
Tyckte jeffan va lite dålig på att blogga idag så jag tänkte slänga in ett gästbloggningsinlägg! Har ni något emot det kan ni ju blunda å skrolla ;)).
Jeffa är seriöst den bästa syster man kan ha, hon komlpliterar allt jag inte har. När jag är ledsen, behöver en vän eller bara vill snacka finns hon där! (förutom när hon glor på tv, då är hon fan okontaktbar). Anyway, vad ska jag blogga om? hmm..
Ja där har ni andledningen till att jag sluta blogga hahah..

Aja jag hade iaf en AWESOME fredag på bryggeriet, hoppas ni med hade en fet påskhelg!
PUSS
Justde, om ni missat det så säljer Jag denna goingen.
Nu 199 kr! Kan skickas men då är frakten 50 kr ish!
strl L
Där ser ni! Lite nytta gjorde jag allt!
// B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback