DRAW

Hej bloggen, idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag. I restaurangen idag fick vi påskmat och påskmust och en massa goda saker så som pannkakor till disset!

Ikväll så har jag fotbollsmatch som börjar vid 8 tiden, vilket inte är så bra.. Har fått benhinninflammation något så fruktansvärt så kan för tillfälligt inte springa eller göra ansträngande saker, Så vi får se hur de går på den (ska vara med som reserv) Men självklart kommer jag göra mitt bästa. Nästa vecka blir det sjukgymnasten och sedan när jag kommer hem idag ska jag faktiskt plugga klart de sista och sedan ska jag Måla!

 


Kommentarer
» Rebecca

Vad ska du plugga? :)

vad har vi för läxor typ? :)<3

2012-04-04 // 15:06:09
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback