VAKNAT UPP UR KOMAN

Bloggen har verkligen varit död nu det sista, sorry för det. 
Jag har verkligen haft de helt okej dessa senaste dagarma förutom att jag är så himmmla trött och hängig. 
 
Igår var Jag, Mathias, Marcus, Jonatan, Evelina och Anton uppe och fiskade en stund. Jonatan, Anton och jag Åkte sedan hem till mig och åt och tjötade samt kollade 2 filmer ( ena var verkligen den sämsta film jag sätt på riktigt lännge). Vaknade i morse och körde ner Anton och sedan efter 1 timme körde jag ner Jonatan också. Åkte sedan hem och städade och sedan låg jag i soffan mestadels av dagen och kolla serie. Har haft studiedag idag vilket var riktigt gött. Åkte sedan till Jimmy och fixade för fisket som vi ska ut på torsdag. Åkte sedan hem och nu ska jag strax sova då jag ska till sjukhuset hela förmiddagen i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback