HELG

Helgen har varit bra. Började med en underbar dag i fredags då jag vaknade och gick upp och städade och tog de lugnt efter jag åkt hem ifrån Marcus. Blev sedan upphämtad av Jonatan och så åkte vi och köpte mat och mötte Jimmy. Hämtade Marcus och åkte sedan hem på grill och myskväll hos Jimmy då Evelina och Robert kom också. Slutade med en lång natt med skratt och skoj.

Lördag vaknade jag upp hos Jimmy. Jag Marcus Jonatan stack sedan till bil tema och fixade lite och sedan åkte vi till världens godaste buffé och käkade oss runda. Åkte sedan hem till Jonatan och duschade och fixa mig lite och så drog vi alla ner till kräftskivan som var där. Hade de As bra för de mesta. Lite Goa bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback