SOLSTRÅLARNA BRÄNNER IN

Igår blev inte riktigt som vi planerade.. haha men det blev riktigt bra i allefall. Började Dagen med att vakna upp hemma hos Robert där jag och Marcus bestämde oss för att ''lana'' med Robert, riktigt mysigt faktiskt, haha och många skratt. Åt taccos och gott sedan så somnade jag vid 5 tiden och gick upp vid 6.. missade dock bussen som gick kvart i så jag satte mig och spelade sims i någon timme.. Gick till skolan och hade en lungn kort dag sedan åkte jag hem till Marcus och skulle hämta mina saker innan jag skulle åka hem till mig för första gången på 1 vecka. Åkte hem och mötte Rebecca och sedan stack vi ut och fotade, riktigt kallt måste jag tilllägga!
 
Efter det skulle vi båda två sova hemma hos mig men den tanken försvann ganska så fort så snickarna skulle komma idag vid 7 och börja slipa golvet utanför mitt rum. så vi åkte och hyrde film och köpte godis innan vi åkte hem hit till Rebecca och hade myskväll då vi är lediga idag och i morgon. Mys!
 

Kommentarer
» viktor

söt är du!

2013-03-18 // 19:42:39
» aaron

fin :)

2013-03-18 // 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback