GOD MORGON

God morgon alla fina läsare.. Vaknade i morse och åt världens godaste frukost!
Denna helgen har varit lungn men helt underbar!
Vaknade upp i fredags och gjorde allt jag kunde i skolan och blev klar med en massa redovisningar och uppsattser. Efter skolan stack jag och Rebecca och käkade och fikade vid domkyrkan där Alfred sedan kom och höll oss sälllskap. Efter det så stack jag och Alfred sedan hem till Marcus då vi bara satt och åt en massa gött och hade det mys. Sedan i går så var jag ute i skogen heladagen med Alfred och Marcus och kollade på Alfreds mark och grillade och hade det hur gött som helst innan vi sedan drog oss hem till Robert där vi hade myskväll och käkade och hade det skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar nått fint:

Trackback